دوره برنامه نویسی

دوره ی برنامه بنویسی یکی از دوره های پژوهشی مورد علاقه مدارس می باشد که با توجه به رده سنی و یا اموزش های پیشین دانش آموزان، از دوره اسکرچ تا پایتون را کامل برای علاقمندان به آن، آموزش می دهد.

خیلی ها فکر میکنند که با یادگیری برنامه نویسی، فقط یکسری مهارت های فنی و تخصصی بدست میاورند که در کار و تخصص کمک‌شان خواهد کرد. اما واقعا اینطور نیست. یادگیری برنامه نویسی مزایایی دارد که در زندگی شخصی و روزمره شماهم برایتان کاربرد خواهد داشت. دلیل های بسیار زیادی از نظر علمی وجود دارد که میتواند شما را متقاعد کند که همین امروز یادگیری برنامه نویسی را آغاز کنید.

چرا باید برنامه نویسی یادبگیریم ؟

شاید شما هم تصمیم به یادگیری برنامه نویسی گرفته باشید و این سوال برایتان پیش آمده است که «اصلا چرا من باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم؟ چی داره مگه؟». شاید هم خودتون برنامه نویس هستید و دوست دارید بدونید با حرفه‌ای تر شدن در تخصص‌تان، چه چیزهایی رو بدست میارید. شاید هم میخواید فرزند، دوست یا عضوی از خانواده خود را تشویق به یادگیری برنامه نویسی کنید و به دنبال دلایل کافی برای اینکار میگردید. در ادامه میخواهیم این دلایل را با شما به اشتراک بزاریم.

مزایای یادگیری برنامه نویسی

پاسخ به چند سوال مهم

چیزی به اسم بهترین زبان برنامه نویسی وجود ندارد،بهترین زبان بستگی به چیزی دارد که می خواهید آن را طراحی کنید!
اینکه بخواهید اپلیکیشن یا وبسایت یا اپلیکیشن های تحت وب بسازید یا در زمینه ی توسعه بازی ها فعالیت کنید، برای ساخت هرکدام یک بهترین وجود دارد…..

1.توسعه بازی  –>  C++   و    C#

2.ساخت اپلیکیشن موبایل  –>  JAVA    و    KOTLIN

3. طراحی وب سایت های پویا  –>  JAVA     و    HTML    و    CSS

4. توسعه بک-اند  –>  PYTHON     

5. هوش مصنوعی  –>  PYTHON     و     R