_

داستان

ما

باشگاه پژوهشی ایراناد، از سال 1388 با همت مهندس هومن غریب زاده و  نام کمیکار ایرانیان  در حوزه پژوهش مدارس شروع به فعالیت نمود. این مجموعه، یکی از زیرمجموعه های پادرا می باشد که بیشتر تمرکز خود را بر روی فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان و دانشجویان در داخل و خارج کشور قرارداده است.

اولین فعالیت این مجموعه، تولید و برگزاری دوره های پژوهشی کمیکار بود که موفق به اجرای آن در سطح کشور گردید. از اولین نسل های کمیکار تا نسل های کنونی تغییرات متفاوتی توسط تیم طراحان ایراناد، برای این محصول صورت پذیرفته است.

هر ساله مسابقات متفاوتی نظیر تبیان، سلام کاپ، فرهیختگان و … برای این گرایش توسط ایراناد اجرا گردید. پس از گذشت سالها، اکنون ایراناد با تجربه ی بیشتر و گرایش های متنوع تر، تلاش خود را برای ایجاد بستری سالم جهت رشد خلاقیت و رسیدن به علاقمندی برای دانش آموزان فراهم کرده است.

_

آمار عملکرد

58+مسابقات برگزار شده
6+رویداد بین المللی
14+سال برگزاری دوره های پژوهشی

چرا ایراناد

_

ایراناد در این سالها از مدد بسیاری از عزیزان بهره برده است. با گذشت زمان، نسل های متفاوت دبیران (نسل دوم و نسل سوم) همراه دوره های متفاوت به مجموعه اضافه و کم گردید تا اینکه در سال 1400 مجموعه ایراناد با دپارتمان های متفاوت برای نسل چهارم، برنامه ریزی گردید.دپارتمان های کمیکار، بازی سازی، رباتیک، زیست و پزشکی، معماری، خلاقیت، کودک و … از مجموعه دپارتمان های ایراناد می باشد که در سال 1400 با زبده ترین دبیران ممکن همکاری می نماید.این مجموعه در سالیان گذشته به صورت متمرکز در تهران فعالیت داشته و در صورت نیاز سایر مناطق خدمات خود را با هماهنگی درخواست کننده، ارائه می داشته است. در برنامه جدید باشگاه ایراناد، به صورت گسترده شروع به جذب نمایندگی در کشور عزیزمان گرفته شده است و در حال گسترش آن هستیم.

از سال 1402، مدیریت مجموعه ایراناد، به تغییر و تحولی مدرن به جناب آقای محمد بابلی واگذار گردیده است و ایشان سکان هدایت مجموعه را برعهده خواهند داشت

_

تیم ما

Mike King Man

Co founder, Manager

Nili King Man

Co founder, Manager

Mark Someone

Web Developer

Eli Blackwood

Senior Designer

Jack McCalister

Web Developer

Elisabeth Green

Senior Designer

مدارس همکار با ایراناد

_